Shop Mobile More Submit  Join Login
Black Friday by geothebio Black Friday by geothebio
happy thanksgiving motherfuckers
Add a Comment:
 
:iconmarioandluigifanatic:
MarioandLuigiFanatic Featured By Owner Jan 2, 2015  Student General Artist
"This is my bargain, you mewling quim.."
Reply
:iconschwarzdrago:
SchwarzDrago Featured By Owner Edited Nov 9, 2014
Black Friday Shopping: the most Brutal and most Skillful Sport
Reply
:iconmomoadventurer:
momoadventurer Featured By Owner Dec 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha, I was reading my book (anime book) and your card feel out! XD idk how it got there.
Reply
:iconeeveefennekinfan:
EeveeFennekinFan Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist General Artist
I can totally understand this x3
Reply
:icongeekynic:
GeekyNic Featured By Owner Jan 28, 2013  Hobbyist General Artist
I am burdened with glorious purses!
Reply
:iconsahralala:
Sahralala Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Writer
:D :D
Reply
:iconsuperkim111:
superkim111 Featured By Owner Jan 13, 2013
:giggle:
Reply
:iconfernandititita:
fernandititita Featured By Owner Dec 31, 2012
If I ever go to the USA on Black Friday I'll try to do that and I'll tell you my experience
Reply
:iconmondays-dusk-noon:
mondays-dusk-noon Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Artist
Loki:"KNEEL! I SAID KNEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!"

This happens in the Avengers alot!
Reply
:iconfalloutdiscord:
FalloutDiscord Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Writer
HAHAHA OMF-
Reply
:icondarthxerik:
DarthxErik Featured By Owner Dec 26, 2012  Student General Artist
love the gal at the bottom lol
Reply
:iconpockyrocks:
pockyrocks Featured By Owner Dec 4, 2012
I like how the salesperson wears a red shirt. Because I work at Target. 8D
Reply
:iconrandomgirlfan:
randomgirlfan Featured By Owner Dec 2, 2012
Iwouldnt mind a little of Loki with my black friday shopping. pweez
Reply
:iconjeezica:
Jeezica Featured By Owner Nov 25, 2012  Hobbyist Traditional Artist
he's at best buy isn't he
Reply
:iconaura143:
aura143 Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
He is Loki of Asgard, and he is burdened with glorious purses.
Reply
:iconflames-of-despair:
Flames-Of-Despair Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist General Artist
All of my yes. Loki is the best Black Friday win of all. <3
Reply
:iconreesesforce:
Reesesforce Featured By Owner Nov 23, 2012
Black Friday IS evil. Folks get trampled and stuff. It's scary. I'm stayin' at home.
Reply
:iconcookielover17:
cookielover17 Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist General Artist
xDDDDDDD
Reply
:iconatomiccatz:
atomiccatz Featured By Owner Nov 22, 2012
And then everyone in the crowd notices he bought the last stock of *insert expensive item* so they began begging for mercy. XD
Reply
:iconcarbomcoco:
CarboMcoco Featured By Owner Nov 22, 2012  Student General Artist
oh my gOSH
Reply
:iconfuzzywuzzyswag101:
FUZZYWUZZYSWAG101 Featured By Owner Nov 22, 2012
LOL...my mom is currently in line to buy a new phone with 3 cans of pepper spray...happy shove-yo-face-with-dead-birds day! c:
Reply
:iconmexicanalucard:
mexicanalucard Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Meanwhile, Thor finds himself trying to break up a fight between two shoppers and ends up getting pepper sprayed in the face.
Reply
:icondscapades:
Dscapades Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
whats that brown potato like thing hes on?
Reply
:iconshinylugiagirl:
shinylugiagirl Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist General Artist
The crowd of shoppers.
Reply
:icondscapades:
Dscapades Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
oh i see....
Reply
:iconshinylugiagirl:
shinylugiagirl Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist General Artist
=)
Reply
:icondscapades:
Dscapades Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
^o^)/
Reply
:iconshinylugiagirl:
shinylugiagirl Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist General Artist
:happybounce:
Reply
:icondscapades:
Dscapades Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
bouncing! OuO
Reply
:iconshinylugiagirl:
shinylugiagirl Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist General Artist
:happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce::happybounce:
Reply
(1 Reply)
:iconruugan:
Ruugan Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
AHAHAHA! AWESOME! :lol:
Reply
:iconkiecothewolf03:
kiecothewolf03 Featured By Owner Nov 22, 2012   Traditional Artist
Lol, If this really happened I would laugh my butt off for at least the rest of the day!
Reply
:iconart-gem:
Art-Gem Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist General Artist
'Security to aisle 7...' LOL, this is genius :rofl:
Reply
:icontwitled:
twitled Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
I laughed so hard at this. Ahaa, gotta love Loki.
Reply
:iconvocaloid123456789:
vocaloid123456789 Featured By Owner Nov 22, 2012
Black Friday is evil. Last year, on Black Friday, my dad went to get some milk from Wal-mart.
Due the huge crowds, it took him an hour.
Reply
:iconsugar-bolt:
Sugar-Bolt Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
ahahaha this made my night
Reply
:iconcatgirl4404:
Catgirl4404 Featured By Owner Nov 22, 2012
I just got back from a "pre-Black Friday" sale at K-mart. we went in to buy just one thing, and it took us about a half an hour! D: Black friday IS evil!
Reply
:iconkuteglacion009:
kuteglacion009 Featured By Owner Nov 22, 2012  Student General Artist
Shoppers:get him! He has Vera Bradley bags!!!!!!!!!
Me: Meh. He doesn't have any video games or anything anime related.... *walks to the video game aisle*
LOL
I <3 this
:3
Love how he thinks it sounds evil!!!!!!!!!!!
Reply
:iconminkudagreat:
MinkuDaGreat Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh my goodness, this is perfect! :XD:
Reply
:iconcacj14:
cacj14 Featured By Owner Nov 22, 2012   Traditional Artist
He is Loki of Asgard, and he is burdened with glorious purses :D
Reply
:iconk-chan14:
K-Chan14 Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist General Artist
omg. that comment made my day. thank you.
Reply
:iconcacj14:
cacj14 Featured By Owner Nov 22, 2012   Traditional Artist
Your welcome!
Reply
:iconbrokenparadise9897:
BrokenParadise9897 Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist General Artist
oh my god :rofl: this is to funny! Loki would rule this day!
Reply
:iconluckykittycat:
LuckyKittyCat Featured By Owner Nov 22, 2012  Student General Artist
Hahaha awesome! xD
Reply
:iconburntthetoast:
BurntTheToast Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist
Loki would OWN Black Friday.
Reply
:iconkurokawa-hatake:
Kurokawa-Hatake Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Artist
So true. I could see him in a petco with some cats doing this. lol. XD
Reply
:iconburntthetoast:
BurntTheToast Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist
"50% off cats?" *cuts them in half*
Reply
:iconkurokawa-hatake:
Kurokawa-Hatake Featured By Owner Nov 24, 2012  Hobbyist Artist
Everyone would be running around in a panic. :)
Reply
:iconkristmaskiller:
KristmasKiller Featured By Owner Nov 22, 2012  Student General Artist
lolz loki will rule the world through sales and fashion
Reply
:iconmattmadeacomic:
Mattmadeacomic Featured By Owner Nov 22, 2012  Student Digital Artist
Dat description
lawl
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 22, 2012
Image Size
266 KB
Resolution
600×900
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,251
Favourites
1,035 (who?)
Comments
93
Downloads
44

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×